Satysfakcja gwarantowana na produkty Fiskars

Promocja nie obejmuje akcesoriów - sprawdź listę

Pytania i odpowiedzi

Każda pełnoletnia osoba, która w dniach 01.07-31.12.2025 r. kupi fabrycznie nowy produkt FISKARS, może wziąć udział w promocji. Rejestracji zgłoszenia i zwrotu produktu należy dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu.

Zgłoszenie do promocji można zarejestrować w dniach 01.07.2025 r. - 30.01.2026 r., w ciągu 30 dni od daty zakupu.
W tym samym czasie należy też dokonać zwrotu produktu.

Promocją objęte są fabrycznie nowe produkty Fiskars (https://satysfakcja-fiskars.pl/produkty) z wyłączeniem akcesoriów Fiskars, których lista jest dostępna w regulaminie promocji oraz na stronie https://satysfakcja-fiskars.pl/akcesoria.

Nie, zwrotowi w ramach promocji „Satysfakcja gwarantowana - testuj 30 dni” podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone (poprawnie działające), czyste, niezniszczone.

Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami będącymi elementami wyposażenia oryginalnie zakupionego Produktu.
Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu oraz wszystkie nagrody i gratisy otrzymane przy jego zakupie.

Zwracany produkt należy odesłać na własny koszt na adres: Loyal Concept Sp. z o.o. ul. Wolbromska 38 03-680 Warszawa, z dopiskiem „Satysfakcja gwarantowana Fiskars” oraz podaniem adresu email promocje-fiskars@loyalconcept.pl (jeśli wymagane).
Opcjonalnie możliwe jest osobiste dostarczenie produktu pod powyższy adres w godzinach pracy biura Koordynatora 9:00 - 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Przesyłka z Produktem musi być opatrzona w widocznym miejscu Identyfikatorem Zwrotu nadanym po rejestracji zwrotu.

Każdy Uczestnik może wziąć udział w promocji maksymalnie dwa razy, każdorazowo dokonując oddzielnej rejestracji zgłoszenia.
W zgłoszeniu można zarejestrować 1 (jeden) dowód zakupu.
Zwrot drugiego produktu jest możliwy na podstawie rejestracji kolejnego dowodu zakupu.

Weryfikacja zgłoszenia może potrwać do 14 dni roboczych od momentu złożenia kompletnej dokumentacji.
O statusie weryfikacji zostaniesz poinformowany/a na podany adres e-mail.

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, zwrócimy Ci kwotę brutto zakupu produktu uwidocznioną na dowodzie zakupu w terminie 30 dni kalendarzowych od otrzymania Produktu.
O realizacji przelewu zostaniesz poinformowany/a e-mailem.

W przypadku problemów technicznych z formularzem rejestracyjnym, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Dane kontaktowe znajdziesz w stopce strony.

Jeśli dotychczas nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@satysfakcja-fiskars.pl.